wtorek, 17 sierpnia 2010

zakupy

Tyle, ile ja już pieniędzy wydałam na materiały i dodatki w swoim życiu... nikt nie zgadnie..
jaka ja bym była bogata nie wydając ich :)
ale.. nie potrafię... nawet gdy jestem w podróży - muszę poszukać pasmanterii lub sklepiku z materialami :)
niedawno - w Opocznie na targowisku  znalazłam budkę z materiałem na czerwcową pannę młodą :-D

sklepy internetowe i aukcje to kolejne pokusy, którym staram się NIE ulegać...
ale nie zawsze się udaje hihihi...

dziś przyjechały materiały, do których już dawno wzdychałam :

zakupione  w sklepiku szmatka - łatka 

otrzymałam też mnóstwo prezentów w drobnych wzorkach :)
polecam Wam sklepik, a to co powstanie z tkanin- już wkrótce pokażę :)
jeden wzór- najfajniejszy mnie troszkę martwi, ale poradzę z nim sobie jakoś..

1 komentarz: