środa, 28 lipca 2010

Czerwcowa Panna Młoda

Z ochotą przystałam w kwietniu (!) na wymiankę na forum..
Temat jakże wdzięczny - strój ślubny...
Sierotka wylosowała mi prawdziwy Skarb w Postaci Ange :)
Doszłyśmy do porozumienia i wymieniłyśmy się lalkami.. Przyjechała do mnie przeboska Evangeline...
Moje marzenie...
Ze względu na jej urodę i charakter, nie mogła być suknia ślubna niczym beza - w tiulach..
raczej stare koronki i klasyka...
podeszłam do zadania raczej po hrabiowsku :)

zdjęcie mojego autorstwa
Ubranko składa się z wierzchniego płaszcza na podszewce, krótkiej sukienki zapinanej na kilka zatrzasków
uzupełnieniem jest kołnierz wyszywany koralikami i wig zrobiony/ częściowo ufilcowany  własnorecznie z wełny czesankowej :)
całości dopełnia pogrzebowa wiązanka autorstwa mojej córki :)

Zdjęcia udostępnione przez  Ange18

1 komentarz: